کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری یک مشاوره از راه دور بیمار از کلمبیا
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

کلیه Shijiazhuang بیمارستان بیماری یک مشاوره از راه دور بیمار از کلمبیا

"مشاهده پاهای من، آنها به شدت متورم شده بود، پس از آن من حتی نمی تواند راه برود، بنابراین من همیشه در صندلی چرخدار نشسته است. اما در حال حاضر، من می توانم در مقابل شما ایستاده برای برقراری ارتباط با شما. میدونی چیه ؟ من حتی می توانید برای مدتی کوتاه را اجرا کنید. "Mackaye خبرنگاران با لبخند قبل از تخلیه از بیمارستان بستری است.

به تازگی، پزشکان از بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang و بیمارستان شرقی سبز ساخته شده مشاوره از راه دور برای Mackaye، که یک بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی 70 ساله است.

Mackaye دارای سابقه نفروپاتی دیابتی به مدت 12 سال، او همچنین از عوارض بسیاری از جمله فشار خون بالا و بیماری های قلبی رنج می برد. برای پایدار بیماری خود و حفظ زندگی، او را به در مورد داروها و دیالیز بستگی دارد این همه وقت.

مدت کوتاهی قبل از آمدن به اینجا، دکتر محلی به او گفت که، در اکثر، دو سال طول عمر. با عشق بی نهایت زندگی و تحسین از TCM، Mackaye همراه با دخترش به بیمارستان بیماری های کلیه Shijiazhuang شرکت آمد.

"قبل از آمدن به چین، پدر من است در درمان شده، او را به دیالیز 3 بار / هفته." دختر Mackaye گفت خبرنگار ما، "نگرش پدر بسیار خوب، اگر چه دیالیز فقط می تواند پیشرفت بیماری خود را کاهش دهد، اما او هرگز فکر نمی کردم به رها کردن. او را دوست دارد به زندگی و همیشه به من گفت که او هنوز هم دارای تعداد زیادی از همه چیز برای انجام، و این بیماری او را به گرامی داشتن هر روز. "تا دکتر به او گفت که او فقط دو سال طول، که واقعا او را نابود کرد، اما بعد، او فکر از طب چینی است که امید تازه ای برای او به ارمغان آورد.

"پس از به اینجا آمدند، پزشکان تله مشاوره برای پدر من سازمان یافته، همراه با کارشناسان از پکن و شانگهای آنها یک برنامه درمانی برای او ساخته شده است. در بیمارستان، ما سحر و جادو از طب سنتی چینی و گیاهان را بررسی کنید. تورم در پاها پدر من محو، بیماری خود به نوبه خود برای بهتر و او در حال گرفتن از شر دیالیز به تدریج. "دختر Mackaye گفت خبرنگار« چند روز پیش، پدر گذشت ارزیابی اثر درمانی بیمارستان و دکتر به ما گفت که او می تواند از بیمارستان در حال حاضر تخلیه شده است. اما پدر من او می خواهد به تحکیم اثر درمانی، پس از ما بیان ایده های ما، دکتر مشاوره برای او ترتیب عنوان را به یک درمان تثبیت بهتر است. این عمل متفکرانه واقعا ما حرکت می کند. "

از طریق ویدئو، کارشناسان بیماری های کلیوی نپرسید شرایط Mackaye است، پرونده پزشکی خود را به اشتراک گذاشته، بررسی تمام تاریخ آزمون و پس از آن تمام شاخص های بازرسی مورد تجزیه و تحلیل یک به یک. پس از آن که آنها با هم کار می کرد یک برنامه درمانی تثبیت و رژیم غذایی دقیق. همه این روش مشاوره بیش از یک ساعت را صرف.

جیانگ ینگهویی-معاون رییس جمهور SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری، می گوید گزارش خبرنگار ما که Mackaye رنج می برد بیماری بسیار جدی وقتی که او به اینجا آمدند، هر چند نه به نقطه ی ارومیه، اما مقدار زیادی از پروتئین ظاهر شده است. ترکیب با استفاده از سم خون و ایمنی بدن فناوری التهابی مسدود کردن حذف بیماری خود را تحت کنترل. بعد از این مشاوره، آنها را ویژگی های بیشتری را هدف قرار از داروهای سنتی چینی برای استحکام بیشتر اضافه کنید.

"من بسیار سپاسگزار به کارگران پزشکی هستم، آنها امید را به من. من می دانم که این تصمیم، به اینجا می آیند، یک تصمیم درست است. "Mackaye گفت.

"اگر دیابتی می تواند قند خون خود را به خوبی کنترل کنید، فاقد hyposecretion انسولین در مدت زمان طولانی خواهد سرخرگ کلیوی آسیب و بر گردش، در نتیجه به هیپوکسی ایسکمی کلیه و آسیب اندوتلیوم منجر و باعث nephropthy دیابتی - شایع ترین عارضه دیابت. "

به طور کلی، بیمار یک سوم مبتلا به دیابت 10-20 سال در معرض خطر بزرگ گرفتن به نفروپاتی دیابتی است. بنابراین دکتر Jiangyinghui یادآوری دیابتی به نگه داشتن یک رژیم غذایی کم نمک، کم پروتئین، کم کلسترول و کم چربی برای کنترل سطح قند خون است. در همین حال، به عنوان یک دیابتی، شما باید غربالگری بیماری کلیه، مفید است که برای شما به جلوگیری از بیماری های کلیوی در پیش چشم پوشی نیست.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: